مرجع اخبار رسمي مرجع اخبار رسمي .

مرجع اخبار رسمي

انتشار شماره ۲۵۸ مجله بانك ملي ايران

اخبار بانك و بيمه پايشگر-به نقل از روابط عمومي بانك ملي ايران، پرونده اين شماره مجله با تيتر اصلي «كوك دوباره»، موضوع «تحول آموزش هاي بانك» را در گفت و گو با مديران بانك و كارشناسان اين بخش بررسي كرده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر،در اين شماره گفتگو با رييس اداره كل آموزش بانك آمده و روايت كاركنان شعبه خيابان خرمشهر زنجان از خاطرات دوران خدمت، گفتگو با مشاور طرح استقرار استاندارد ايزو ۱۰۰۱۵ در بانك، اهميت شعب درون سازماني براي بانك ملي ايران، آشنايي با قانون مديريت خدمات كشوري و هشدارهاي بازرسي از ديگر مطالب اين شماره مجله است.

اين شماره مجله بانك ملي ايران در ۸۴ صفحه منتشر شده كه در همه واحدهاي صف و ستاد بانك در سراسر كشور توزيع مي شود. امكان دريافت مجله از طريق سايت بانك نيز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشريات بانك فراهم است.

مجله بانك ملي ايران قدمتي ۸۵ ساله دارد و تلاش شده است تا در دوره جديد انتشار مجله با اعمال تغييرات اساسي در فرم و محتوا، علاقه مندان به نشريات كاغذي را بيش از پيش راضي نگه دارد.مرجع اخبار رسمي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۸:۵۱ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

نشست خبري معاون برون مرزي در پرس تي‌وي

اخبار بين الملل پايشگر-معاون برون مرزي رسانه ملي در كنفرانسي خبري امروز در شبكه پرس‌تي‌وي درباره آخرين وضعيت خبرنگار بازداشت شده پرس تي‌وي در آمريكا و پيگيري‌هاي مقامات ايراني، گزارش مي‌دهد.

پايگاه خبري تحليلي

مرجع اخبار رسمي 

نشست خبري معاون برون مرزي در پرس تي‌وي
اخبار بين الملل پايشگر-معاون برون مرزي رسانه ملي در كنفرانسي خبري امروز در شبكه پرس‌تي‌وي درباره آخرين وضعيت خبرنگار بازداشت شده پرس تي‌وي در آمريكا و پيگيري‌هاي مقامات ايراني، گزارش مي‌دهد.به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر ، به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، پيمان جبلي امروز ساعت ۱۴ در كنفرانسي خبري در شبكه پرس‌تي‌وي به ابعاد گوناگون رفتارغيرقانوني آمريكا در بازداشت بي‌دليل خبرنگار اين شبكه مي‌پردازد.مرضيه‌هاشمي، خبرنگار و مجري شبكه پرس تي وي، در سفر به آمريكا، بدون هيچ دليل مشخصي، بازداشت شده و در شرايط نامناسبي به سرمي‌برد.

روابط عمومي‌شبكه پرس تي وي ضمن انتشار اين خبر، اعلام كرده است: ملاني فرانكلين، مجري آمريكايي‌الاصل اين شبكه كه پس از مسلمان شدن، نام مرضيه‌هاشمي را برگزيد، توسط ماموران در واشنگتن دي سي بازداشت شده و تاكنون هيچ اتهامي‌به صورت رسمي عليه وي مطرح نشده است.

اين روزنامه‌نگار و مجري متولد آمريكا، براي ديدار با برادر بيمار و فرزندان و بستگان خود به آمريكا سفر كرده بود كه روز يكشنبه در فرودگاه بين‌المللي سنت لوئيس لامبرت بازداشت و سپس توسط FBI به مركز بازجويي منتقل شد.

بستگانش طي ۴۸ ساعت گذشته نيز نتوانستند با او ارتباط چنداني برقرار يا اطلاعاتي دقيق از دلايل قطعي بازداشتش كسب كنند.اگرچه هيچ اتهامي عليه او مطرح نشده است، اما هاشمي‌به اعضاي خانواده خود از بدرفتاري با او در بازداشتگاه سخن گفت.او اضافه كرده است با وجود مخالفتش، حجابش را از سرش برداشته اند، دست و پاهاي او را با زنجير بسته و با او همانند يك مجرم رفتار كردند.

مسئولان زندان نيز در طي چند روز اخير، هيچ‌گونه غذاي حلال و اسلامي و پوشش مناسب براي  حجاب كامل در اختيارش نگذاشته‌اند. در اين مدت او تنها با نان و بيسكوئيت سر كرده است و به دليل محروميت از پوشش كامل اسلامي در رنج است.پيگيري‌ها براي كسب اطلاع از علت دستگيري مرضيه‌هاشمي ادامه دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۵:۳۷ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

وسيله عقل و جهل در كلام امام كاظم(ع)

امام كاظم در مقابل السلام در كلامي گهربار و در بيان تفاوت تواضع و تكبر فرموده‌اند آفريدگار متعال تواضع را وسليه عقل و تكبر را وسليه جهل قرار داده هست .

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


وسيله
عقل و جهل در حرف امام كاظم(ع) به
گزارش افكارنيوز، امام كاظم در مقابل السلام:
زراعت در زمين هموار مي‌رويد، نه بر سنگ مشقت بار و چنين مي‌باشد حكمت، كه در دل‌هاي بي شيله پيله جاي ميگيرد و در دل‌هاي متكبر جاي نمي‌گيرد . پروردگار متعال، تواضع را وسيله عقل و تكبر را وسيله جهل قرار داده هست .

متن
حديث:
إِنَّ الزَّرعَ يَنبُتُ فِي السَّهلِ وَ لايَنبُتُ فِي الصَّفا فَكَذلِكَ الحِكمَةُ تَعمُرُ في قَلب المُتَواضِعِ وَ لابه‌لا تَعمُرُ في قَلب المُتَكَبِّرِ الجَبّارِ، لأِنَّ اللّه جَعَلَ التَّواضُعَ آلَةَ العَقلِ وَ جَعَلَ التَّكَبُّرَ مِن آلَةِ الجَهلِ .

«تحف
العقول، برگه ۳۹۶»

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۴۶:۱۹ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

قيمت مرغ بازهم به آستانه ۱۴ هزارتومان رسيد

بها مرغ با حدود ۱۰۰۰ تومان ارتقا نسبت به روزهاي گذشته، به كيلويي ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان در مراكز خرده فروشي رسيد .
بها

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

مرغ بازهم به آستانه ۱۴ هزارتومان رسيد به گزارش افكارنيوز، ارزش مرغ كه طي هفته گذشته پروسه كاهشي را در پيش گرفته و به ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان در مركزها خرده فروشي رسيده بود روز جاري روز شنبه ۲۲ دي ماه مجددا حدود ۱۰۰۰ تومان گران شد و به ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان در مركز ها خرده فروشي رسيد .

همچنين براساس اعلام اتحاديه پرنده و ماهي بها هركيلوگرم مرغ مهيا طبخ در بيشتر فروشي درب كشتارگاه ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان، توزيع درب واحدهاي صنفي ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان، خرده فروشي مرغ شمال ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و قيمت عمده مرغ كشتار شمال در عرصه بهمن ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان مي باشد .

همينطور بها هركيلوگرم سينه با كتف ۲۳ هزارتومان، سينه بدون شانه ۲۴ هزارتومان و فيله ۲۷ هزارتومان ميباشد .

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۶:۳۴ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

گزارش‌هايي از حمله به سفارت ايران در لاهه+فيلم

يك روزنامه هلندي با انتشار فيلمي از يورش به سفارت كشور ايران در شهر «لاهه» هلند خبر داده ميباشد .م

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

از هجوم به سفارت كشور‌ايران در لاهه+فيلم به گزارش تيم بين‌الملل خبرگزاري فارس، يك خبرنامه هلندي با انتشار فيلمي از حمله به سفارت كشور ايران در شهر «لاهه» هلند خبر داده هست .

حساب قانوني پرتيراژترين مجله هلند «De Telegraaf» در توئيتر و «يوتيوب» فيلمي منتشر كرده كه عده‌اي را در هم اكنون هجوم به سفارت كشور ايران و بالا رفتن از نرده‌هاي آن نشان مي دهد . يكي از افرادي كه در اين فيلم چشم مي‌شود پرچمي به دست دارااست كه ظاهراً مربوط به گروهك تروريستي «الاحوازيه» ميباشد .

«راف سانچز»، خبر نگار خبرنامه انگليسي «ديلي‌تلگراف» نيز هنگام بازنشر اين فيلم موادتشكيل دهنده الاحوازيه را عامل اين يورش معرفي كرده مي‌باشد . با اين حال، هنوز هيچ گروهي مسئوليت اين يورش را به عهده نگرفته است .

يكي از صحنه‌هاي فيلم منتشر شده نشان مي‌دهد عاملان تعرض به سفارت به سمت نيروهاي پليس كه قصد رويا رويي با آن ها دارند نيز حمله‌ور ميگردند .

خبرگزاري فارس به طور جدا نمي‌تواند صحت اين فيلم يا عامل ها دخيل در حمله ادعايي را تأييد كند .

 

 

اين فيلم يك روز پس از آن منتشر شده كه اتحاديه اروپا بر پايه ادعاهاي دانمارك، اولين دور تحريم‌ها مقابل كشور ايران سپس از اجرايي شدن توافق هسته‌اي برجام را اعمال كرد .

پليس دانمارك آبان‌ماه سال سرازير بدون ارائه هيچ مستنداتي دست اندركاران منتسب به كشور‌ايران را به حمله به يك فرد در خاك اين كشور مجرم كرد . جمهوري اسلامي ايران قوياً اين داعيه را تكذيب كرده مي‌باشد .

«محمد جواد ظريف»، وزير كارها خارجه ايران به اين تحريم‌ها عكس العمل نشان داده و از اين‌كه كشورهاي اروپايي به پناه‌گاهي براي تروريست‌هاي ضدايراني تبديل شده‌اند انتقاد كرده ميباشد .

ظريف، روز سه‌شنبه در توئيترش نوشت: «اروپايي‌ها از جمله دانمارك، هلند و فرانسه به منافقين- گروهي كه ۱۲۰۰۰ اهل ايران را به قتل رساند و به صدام براي جنايت درمقابل كردهاي عراق كمك كرد- و تروريست‌هاي ديگري پناه ميدهند كه قتل ايراني‌هاي بي‌گناه را از اروپا صحنه گرداني مي نمايند . اتهام‌پراكني عليه ايران، اروپا را از مسئوليت پناه دادن به تروريست‌ها مبرا نميكند .»

ردپاي
صهيونيسم در ادعاها و ملازمت و همراهي اروپا
«بنيامين نتانياهو»، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي به صراحت اعتراف كرده كه تل‌آويو پشت ادعاهاي دانمارك درمقابل كشور‌ايران قرار دارد . رسانه‌هاي صهيونيستي هم اعتراف كرده‌اند اطلاعات منجر به ادعاهاي ضدايراني دانمارك، از شيوه موساد در اختيار كپنهاگ قرار گرفته ميباشد .

همراهي كشورهاي اروپايي با ادعاهاي رژيم صهيونيستي در حالي مي‌باشد كه كشورهاي اروپايي بعد از خروج ايالات متحده از برجام وعده داده‌اند با تضمين منافع اقتصادي براي ايران، اين توافق را محافظت نمايند . اين كشورها، علي‌رغم ايستادگي‌هاي لفظي و سياسي در برابر مبادرت ايالات متحده تا كنون موفقيتي در اقدامات عملي وعده‌داده گرديده براي نگهداري اين توافق كسب نكرده‌اند .

اروپايي‌ها
و برجام
اتحاديه اروپا همچنين علي‌رغم مخالفت با تصميم ايالات متحده در مورد برجام با بقيه ادعاهاي اين ميهن در زمينه‌ فعاليت‌هاي موشكي و منطقه‌اي جمهوري اسلامي ايران همسو شده مي باشد .

«برنامه جامع اقدام مشترك» يا اين كه برجام، تيرماه سال ۱۳۹۴ در ميان كشور‌ايران و پنج مرزوبوم عضو دايم شوراي امنيت اداره ملل (آمريكا، فرانسه، انگليس، روسيه و چين) به علاوه آلمان (موسوم به گروه ۱+۵) حاصل شد .

دولت ايالات متحده از نخستين روزهاي اجرايي شدن اين توافق، كارشكني‌ها در اجراي آن و عملكرد براي كاستن از مزاياي اقتصادي جمهوري اسلامي ايران از آن را آغاز كرد . با روي عمل آمدن «دونالد ترامپ» به تيتر رئيس‌جمهور آمريكا اين كارشكني‌ها شدت گرفت و او بارها تهديد كرد كشورش را از توافق هسته‌اي بيرون خواهد كرد .

ترامپ سرانجام سه‌شنبه ۸ مي (۱۸ ارديبهشت‌ماه) به طور يكجانبه ايالات متحده را از برجام بيرون كرد و فرماني را براي بازگرداندن تحريم‌ها در مقابل جمهوري اسلامي ايران پس از دوره‌هاي زماني ۹۰ و ۱۸۰ روزه امضا كرد .

او شامگاه ۱۵ مردادماه با امضاي فرماني رسماً دستور اجراي او‌لين بسته تحريم‌ها برعليه كشور ايران را صادر كرد . دومين بسته تحريم‌ها كه بخش‌هاي كشتي‌راني، مالي و انرژي ايران را انگيزه قرار مي دهند هم از روز ۱۴ آبان‌ماه از رمز گرفته شده‌اند .

دولت ترامپ، در اين بسته تحريم‌ها از تلاش‌هاي اوليه براي به صفر رساندن صادرات نفت ايران عقب‌نشيني كرده و براي ۸ كشور معافيت از تحريم‌هاي نفتي صادر كرد .

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

تصميم ترامپ براي اعمال مجدد تحريم‌ها عليه كشور ايران با مخالفت‌هاي متعددي در سراسر دنيا رو به شده مي باشد و غير از رژيم صهيونيستي و برخي كشورهاي عربي، جامعه جهاني به مخالفت با آن برخاسته‌اند .

انتهاي
پيام/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۰:۳۲ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

اردن هم به اسرائيل هشدار داد

وزير خارجه اردن در كنفرانس خبري مشترك با وزير خارجه ايالات متحده اظهار كرد كه جولان متعلق به سوريه و منطقه‌اي اشغالي مي باشد و ما از اسرائيل ميخواهيم كه از اين حيطه بيرون شود .

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


اردن
هم به اسرائيل هشدار داد به گزارش افكارنيوز، ايمن الصفدي وزير خارجه اردن در كنفرانس مشترك خبري با مايك پامپئو وزير خارجه آمريكا درباره ديدار مشترك با او گفت: ما با وزير خارجه آمريكا درباره آتي حيطه مرزي التنف در مرز با سوريه گفت‌وگو كرديم .

وزير خارجه اردن افزود: حل بحران سوريه هدفي راهبردي براي اردن است .‎

او همينطور گفت: امنيت حوزه‌ الركبان و رجوع و برگشت ساكنان الركبان شرطي با اهميت براي برقراري امنيت در مرزها است .‎

وزير خارجه اردن گفت: جولان متعلق به سوريه و منطقه‌اي اشغالي مي باشد و ما از اسرائيل ميخواهيم كه از اين منطقه خارج شود .‎

 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۹:۱۷ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

شكايت از يك عضو شوراي شهر تهران به دليل «توئيت‌هايش»

بسته
اجتماعي برخورد تندگويان به احتمال فيلترينگ اينستاگرام، شكايت از عضو شوراي شهر تهران به دليل «توئيت‌هايش»، زيرميزي به «درمان» بازمي‌گردد، از سرخط هاي خبر‌ها اجتماعي ايسنا در روز دو‌شنبه (۱۷ دي‌ماه) مي باشد .

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

به
گزارش ايسنا، امروز در تيم اجتماعي ايسنا ۴۴ خبر،مصاحبه و گزارش ايجاد شده است كه گزيده‌ مهم ترين اين اخبار به همراه تيتر و لينك در ذيل مي‌آيد:
بهزيستي
چوب لاي چرخ «كهريزك» نمي‌گذارد؛ مشكلات را رفع كنيد
مديركل بهزيستي استان تهران در قضيه صدور جواز راس سوق دهي معتادان متجاهر «سروش» گفت: طي بازديد تيمي اخير ايرادهاي سازمان بهزيستي برطرف نشده بودند . بهزيستي آمادگي دارد فورا آنگاه از برطرف شدن خطاها مذكور جواز راس را صادر نمايد . اداره بهزيستي تا به امروز به شكل تيمي دوبار از راءس كهريزك بازديد كرده مي‌باشد كه نوبت اوليه در مورخ ۱۸ آذر ماه بود و ۹ ايراد به اين راءس از سوي اداره بهزيستي وارد شد .

داريوش بيات‌نژاد در گفت‌وگو با ايسنا با تأكيد بر اين‌كه براساس مصوبات، چك و ارائه مجوز به مركز ساماندهي معتادان متجاهر بر شالوده راهبرد ها و پروتكل‌هاي مو جود در سازمان بهزيستي صورت مي‌گيرد،اظهاركرد: بهزيستي در تمام اين مسير به دنبال مراقبت كرامت و سلامت معتادان است و مسلما نظرات شخصي و ديدگاه‌هاي فردي در اين حوزه وارد نميشود . بهزيستي قصد ندارد تا روند اين عمل را به عقب بيندازد و يا اين كه چوب لاي چرخ بعضا از دستگاه‌ها قرار دهد .

برخورد
تندگويان به احتمال فيلترينگ اينستاگرام: «موسسه فيلترينگ» گشوده كنيم
نائب رئيس امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با نفد از بيانات مطرح گرديده در مسئله فيلترينگ اينستاگرام گفت: با اين اقدام تصميم‌گيران فيلترينگ در ميهن تقريبا هيچ ايراني نمي باشد كه گوشي تلفن همراه هوشمند داشته باشد ولي روي تلفن همراهش فيلترشكن نصب نكرده باشد و به عبارتي نسبتاً تمام يوزرها اهل ايران فضاي مجازي يك فيلترشكن نيز دارا‌هستند .

محمدمهدي تندگويان در گفت‌ و گو با ايسنا با ابلاغ اينكه فيلترينگ در كشور، بارها در موضوع شبكه‌هاي اجتماعي از پاراگراف توئيتر تا تلگرام اعمال گرديده و در حالا حاضر نيز به اينستاگرام رسيده است، اظهاركرد: در قضيه فضاي مجازي نيز «شوراي فضاي مجازي» و نيز سازمانهاي نظارتي نظير پليس فتا و . . . تشكيل شده هست .
سوال اساسي ما اين ميباشد كه درصورتي كه اين همگي نهاد براي در اختيار گرفتن داريم، ميتوانيم با اشخاصي كه ممكن است در فضاي مجازي مرتكب تخلف شوند، بازخورد كنيم و قانون ها نيز به قدر كافي وجود دارااست پس چرا بايد يك بستر را غربال كنيم؟
مذاكره
با فعالان بخش محرمانه براي استخدام مددجويان
معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد با اشاره به تخصيص ۱۴۰۰ ميليارد تومان براي وام ها اشتغالزايي مددجويان كميته ياري در لايحه بودجه ۹۸ گفت: با ارتقاء سقف وام مددجويان از ۲۰ ميليون تومان به ۵۰ ميليون تومان، براي پرداخت ۷۰۰۰ وام به ۳۵۰۰ ميليارد تومان نياز داريم كه اين رقم در لايحه دارايي سال آينده در حيث گرفته نشده مي باشد .

به گزارش ايسنا، حجت الله عبدالملكي در نشست كميته امداد با اشاره به اين كه محروميت‌زدايي مهم‌ترين محور ساخت كسب درآمد براي مددجويان است،اظهاركرد: البته براي مستضعفين وخيم به كمك‌هاي نقدي و ياري معيشتي نياز داريم البته مهم‌ترين برنامه كميته ياري براي رفع محروميت توجه به اشتغال مددجويان مي باشد .

اعمال
جريمه ۲۴ درصدي ساليانه عدم پرداخت دلايل در انتظار تأييد مجلس
نائب رئيس مالي و اقتصادي شهرداري تهران از اعمال جريمه دو درصدي عدم پرداخت عارضه ها در لايحه درآمدهاي استوار خبر اعطا كرد .

زرير نگين تاجي در گفت‌ و گو با ايسنا در موضوع سرنوشت لايحه درآمدهاي استوار كه در مجلس در حال بررسي است، گفت: احتمالا ظرف يك الي دو ماه آتي لايحه درآمدهاي استوار در فرمان كار صحن مجلس قرار خواهد گرفت و ثبت مي شود .

واكنش
استاندار تهران به شيوه توزيع سهم ماليات بر ارزش‌افزوده شهرداري‌ها در لايحه بودجه ۹۸
استاندار تهران درباره توزيع ماليات بر ارزش افزوده شهرداري‌ها بوسيله شوراهاي برنامه‌ريزي و توسعه و گسترش استان‌ها كه در لايحه پيشنهادي دارايي ۹۸ آورده گرديده است، گفت: اين مورد به‌صورت كارشناسي با نمايندگان مجلس نظارت خواهد شد .

انوشيروان محسني بندپي در گفت‌وگو با ايسنا درباره چرايي واگذاري سهم شهرداري‌ها از محل ماليات بر قيمت افزوده به شوراي برنامه‌ريزي استان در لايحه پيشنهادي دارايي ۹۸ اظهاركرد: اين واگذاري هم تهديد ميباشد و هم مجال . لذا مي بايست بررسي شود كه تا روز جاري كه اين قانون نبوده عملكرد شهرداري‌ها چه‌طور بوده هست و اجراي چنين رسمي چه مشكلاتي را در مسير شهرداري‌هاي كشور توليد مي‌كند .

گلايه
از عضو شوراي شهر تهران به استدلال "توئيت‌هايش"
مديريت كميته سالم شوراي شهر تهران در موضوع شكايت ستاد فرمان به پر اسم و رسم و نهي از منكر اصفهان از او توضيحاتي ارائه كرد .

ناهيد خداكرمي در گفت‌وگو با ايسنا در خصوص پرونده شكايت از وي گفت: ستاد فرمان به پر اسم و رسم و نهي از منكر اصفهان به برهان محتواي برخي توييت‌ها و مصاحبه‌هايم از اينجانب شكايت كرده مي باشد .

۲۸
درصد مساحت مرز و بوم سرگرم سيلاب‌هاي طولاني و شديد
مديركل محل كار كنترل سيلاب و آبخوان‌داري سازمان جنگل‌ها با بيان اينكه ۲۸ درصد مساحت كشور مبتلا سيلاب‌هاي طولاني و شديد است، گفت: يك ميليارد و ۹۰۰ ميليون مترمكعب سيلاب در بارش‌هاي اخير توسط فعاليت‌هاي آبخيز و آبخوان‌داري جمع‌آوري و ذخيره‌سازي شده است .

ابوالقاسم حسين‌پور در اذعان كرد و گو با ايسنا با اشاره به اينكه از سال ۱۳۳۰ تا پايان نيمه در آغاز سال ۱۳۹۷، ۶۹۹۶ مسئله سيل والا و كوچك در سرزمين صورت داده است، اظهار كرد: از اين تعداد ۱۲۸۵ موضوع آن در ده سال ۹۰ اتفاق افتاده مي باشد .

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۲:۲۳ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

آغاز تغييرات در وزارت بهداشت/شرايط پذيرش بدون كنكور در نيم‌ترم بهمن

آغاز تغييرات در وزارت بهداشت/شرايط پذيرش بدون كنكور در نيم‌ترم بهمن
بسته اجتماعي

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


آغاز تغيير و تحولات در وزارت بهداشت، ‌بهره‌برداري از ۱۰۰ مركز ترك الكل دولتي در بهمن‌ماه، نام‌گذاري خياباني در منطقه ۳ به نام «شهداي سانچي»، تهيه گزارشي درباره «بوي نامطبوع» در كميسيون محيط زيست شوراي شهر تهران و... از جمله مهم‌ترين اخبار تحريريه اجتماعي ايسنا در ۱۶ دي ماه بودند.

به گزارش ايسنا، ‌ مهم‌ترين اخبار تحريريه اجتماعي ايسنا در شانزهم دي ماه در ادامه مي‌آيد كه با كليك بر روي آن‌ها مي‌توانيد به متن كامل خبر دسترسي داشته باشيد:

بهره‌برداري از ۱۰۰ مركز ترك الكل دولتي در بهمن

رييس مركز مديريت پيوند و درمان بيماري‌هاي وزارت بهداشت از بهره‌برداري از ۷۰ مركز تشخيص زودهنگام سرطان و كلينيك‌هاي بيماري‌هاي غيرواگير، ۱۰۰ كلينيك ديابت و ۱۰۰ مركز ترك الكل در هفته ابتدايي بهمن خبر داد و گفت: ما اعتياد به الكل را يك بيماري مي‌دانيم و بايد با آن مانند بيماري برخورد كنيم.

معاون وزير و رييس سازمان غذا و دارو منصوب شد

با حكم سرپرست وزارت بهداشت، معاون وزير و رييس سازمان غذا و دارو منصوب شد.

درخواست سرپرست وزارت بهداشت از اعضاي جديد هيات امناء صرفه جويي ارزي در معالجه بيماران

سرپرست وزارت بهداشت در حكمي اعضاي جديد هيات امناي صرفه جويي ارزي در معالجه بيماران را منصوب كرد و از آنها خواست با پرهيز از تجارت‌گرايي و رقابت غيرعادلانه با بخش خصوصي، به منشور اخلاقي پايبند باشند.

درخواست بودجه‌اي رييس شوراي عالي استان‌ها از رييس مجلس

رييس شوراي عالي استان‌ها در نامه‌اي به رئيس مجلس شوراي اسلامي نظرات و اصلاحات مد نظر شوراي عالي استان‌ها را در خصوص بودجه سال ۱۳۹۸ كشور جهت اعمال در لايحه بودجه اعلام كرد.

تغييرنام چند خيابان / نام‌گذاري خياباني در منطقه ۳ به نام «شهداي سانچي»

اعضاي شوراي شهر تهران نام هفت خيابان پايتخت را تغيير دادند.

تهيه گزارشي درباره «بوي نامطبوع» در كميسيون محيط زيست شوراي شهر تهران

رييس شوراي شهر تهران درمورد منشا بوي نامطبوع روز چهارشنبه تهران گفت: مايل نيستم كه درباره بو صحبت كنم؛ چرا كه همه پراكنده در مورد آن صحبت كردند و حتي لطيفه و جك‌هايي ساخته شد و حرف‌هايمان نبايد جكي شود.

حذف رديف «بيمه اعتياد» در لايحه بودجه ۹۸!

معاون توسعه پيشگيري و درمان اعتياد سازمان بهزيستي كشور از حذف رديف بودجه بيمه اعتياد در لايحه بودجه سال ۹۸ خبر داد و پيشنهاداتي را در اين زمينه مطرح كرد.

تامين‌اجتماعي در ازاي چك‌هاي «بابك زنجاني» هيچ‌ تعهدي به شركت نفت ندارد

در پي موفقيت سازمان تامين اجتماعي در بازپس‌گيري چك‌هاي تحويل داده شده به بابك زنجاني در سال ۹۲ توسط مديرعامل وقت سازمان تامين اجتماعي، برخي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان تشكل‌هاي كارگري و كارفرمايي، اين رخداد را تبريك گفتند.

امتحانات نهايي؛ ملاك پذيرش بدون كنكور/ شرايط پذيرش بدون كنكور در نيم‌ترم بهمن

رئيس مركزسنجش آموزش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پذيرش بدون كنكور دانشجو در ۸۵ درصد كدرشته‌ محل‌هاي دانشگاهي گفت: ملاك و مبناي سوابق تحصيلي، امتحانات پايه نهايي دوازدهم است كه معدل آن به دانشگاه‌هاي مجري پذيرش بدون آزمون اعلام خواهد شد.

خريد خدمات آموزشي؛ برنامه اصلاحي يا خصوصي سازي آموزش دانش‌آموزان؟

وورد طرح خريد خدمات آموزشي به لايحه بودجه سال ۹۸ و پيشنهاد تحت پوشش قرار گرفتن سالانه ۱۰ درصد دانش آموزان در آن، بار ديگر پس از پنج سال مورد توجه كارشناسان آموزش و پرورش قرار گرفته و موافقان و مخالفاني را به همراه داشته است.

اعتراض محيط زيست به رأي پرونده يوزپلنگ «قاچاق‌شده»

معاون محيط زيست طبيعي سازمان حفاظت محيط زيست از تصميم اين سازمان براي اعتراض به رأي دادگاه پرونده «ايران» - ماده يوزپلنگ نجات يافته از دست قاچاقچيان - خبر داد و گفت: در مهلت قانوني تجديدنظرخواهي مي‌كنيم چون امكان بازگشت «ايران » به طبيعت وجود ندارد.

هواي تهران ناسالم براي گروه‌هاي حساس است

مدير واحد مدل‌سازي وپيش‌بيني شركت كنترل كيفيت هواي تهران گفت: بيشتر مناطق شهر تهران در روز جاري در شرايط ناسالم براي گروه‌هاي حساس خواهد بود و انتظار مي رود به تدريج در طول روز از غلظت آلاينده هاي تجمع يافته كاسته گردد و شرايط بهبود يابد.

بازرسي ايمني ۲۵۰۰ مدرسه و مهدكودك پايتخت

سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از بازديد كارشناسان آتش نشاني از تجهيزات گرمايشي و امكانات ايمني مدارس شهر تهران خبر داد.

كلاهبرداري در پوشش كمك به بيماران M.S

رييس پليس فتاي تهران بزرگ از دستگيري دو برادر كه با كمك دو زن اقدام به كلاهبرداري ميلياردي از شهروندان در پوشش كمك به انجمن حمايت از بيماران MS كرده بودند، خبر داد.

به گزارش ايسنا، پنج خبر پربازديد شانزدهم دي ماه تحريريه اجتماعي ايسنا (تا لحظه انتشار اين گزارش) نيز در زير مي‌آيد كه با كليك بر روي آنها مي‌توانيد به متن كامل خبر دسترسي داشته باشيد:

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۸:۲۷ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

اخبار خوش ماهواره‌اي در راه است

اخبارواكنش
شديد هواوي نسبت به گاف جنجالي اخير ؛ جريمه سنگين براي كاركنان خاطي توسطآرمين
ثنايي سرشتمنتشر شده در ۱۲:۳۰ ۱۵-۱۰-۱۳۹۷

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

كالاسودا- به تازگي يك گاف جنجالي در حساب توييتر هواوي صورت بخشيد كه منجر شد تا اين كمپاني عكس العمل شديدي نشان دهد و جرايم سنگيني براي كارمندان خود در حيث بگيرد .

هواوي
و گاف جنجالي اخير آيا شما از قصه توييت پايان كمپاني هواوي در مورد سال جديد ميلادي خبر داريد؟ توييتي كه در پايان آن شاهد تيتر « ارسال گرديده از گوشي iPhone » بوديم!! اين حادثه سهوي يا اين كه عمدي به طور تاثير بدي روي مارك هواوي گذارده مي باشد . در حالي كه گاف هاي كمپاني هاي مختلف آن گاه از تعدادي روز به طور بي نقص فراموش مي شود و آنان تمام ردهاي به جا باقي مانده را از در ميان مي برند ، به نظر مي برسد كه اين در قضيه گاف اخير هواوي صدق نمي كند و هنوز كه هنوزه حرف از گاف گرانقدر اخير آن مي شود .گاف
جنجالي اخير
معضلات
اخير هواوي در آمريكا اين مورد به دليل مشكل ها اخير ايالات متحده و چين بخش اعظم از پيش پر رنگ گرديده مي‌باشد . از مشكل‌ها اخير چين و آمريكا مي توانيم به دستگير يكي از مديران هواوي در كانادا ، بايكوت توليدها و توزيع كننده هاي توليدات هواوي از ايالات متحده اشاره كنيم . در مورد گاف اخير هواوي هم مي بايست اشاره كنيم كه اين شركت در غايت تصميم گرفت تا كارمندان خاطي خود را جريمه كند . جريمه درنظر گرفته شده براي اين پرسنل حدود 700 دلار بوده مي‌باشد . اين قضيه را رويتر به چهره قانوني اعلام كرده مي باشد .

جريمه
پرسنل خاطي اين توييت منتشر گرديده سبب شد تا برند هواوي با معضلات عديده اي مواجه شود و يك نمره منفي براي اين شركت باشد . اكنون به نظر مي برسد كه پرسنل خاطي علاوه بر جريمه با كاهش حقوق نيز مواجه گرديده هست و قرار شده تا دستمزد آنها تا 12 ماه فارغ از تغيير‌و تحول باقي بماند و ارتقا نداشته باشد . هواوي اعلام كرده كه اين جريمه به مراد خدشه دار كردند مارك هواوي بوده است .

روايت
اين گاف جنجالي ممكن است جالب ترين نكته شرح هم اكنون داستان بوده هست كه به وسيله خبرگزاري رويتر منتشر گرديده هست . ماجرا از اين قرار بوده مي باشد كه اين توييت قرار بوده از يك كامپيوتر شخصي منتشر شود و تا هيچ تبليغي براي هيچ تلفن همراه نباشد اما به عامل مشكل ها وب اين توييت به تيتر توييتي از تلفن همراه iPhone منتشر شده است و اين پيام شادباش سال تازه لبه هاي زيادي را براي كمپاني هواوي صورت داده هست .
ولي بايستي به اين مورد هم اشاره كنيم كه قوانين سخت گيرانه دولت چين هم مزيد بر علت گرديده ميباشد

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۵۹:۱۳ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)