مرجع اخبار رسمی مرجع اخبار رسمی .

مرجع اخبار رسمی

شکایت از یک عضو شورای شهر تهران به دلیل «توئیت‌هایش»

بسته
اجتماعی برخورد تندگویان به احتمال فیلترینگ اینستاگرام، شکایت از عضو شورای شهر تهران به دلیل «توئیت‌هایش»، زیرمیزی به «درمان» بازمی‌گردد، از سرخط های خبر‌ها اجتماعی ایسنا در روز دو‌شنبه (۱۷ دی‌ماه) می باشد .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

به
گزارش ایسنا، امروز در تیم اجتماعی ایسنا ۴۴ خبر،مصاحبه و گزارش ایجاد شده است که گزیده‌ مهم ترین این اخبار به همراه تیتر و لینک در ذیل می‌آید:
بهزیستی
چوب لای چرخ «کهریزک» نمی‌گذارد؛ مشکلات را رفع کنید
مدیرکل بهزیستی استان تهران در قضیه صدور جواز راس سوق دهی معتادان متجاهر «سروش» گفت: طی بازدید تیمی اخیر ایرادهای سازمان بهزیستی برطرف نشده بودند . بهزیستی آمادگی دارد فورا آنگاه از برطرف شدن خطاها مذکور جواز راس را صادر نماید . اداره بهزیستی تا به امروز به شکل تیمی دوبار از راءس کهریزک بازدید کرده می‌باشد که نوبت اولیه در مورخ ۱۸ آذر ماه بود و ۹ ایراد به این راءس از سوی اداره بهزیستی وارد شد .

داریوش بیات‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با تأکید بر این‌که براساس مصوبات، چک و ارائه مجوز به مرکز ساماندهی معتادان متجاهر بر شالوده راهبرد ها و پروتکل‌های مو جود در سازمان بهزیستی صورت می‌گیرد،اظهارکرد: بهزیستی در تمام این مسیر به دنبال مراقبت کرامت و سلامت معتادان است و مسلما نظرات شخصی و دیدگاه‌های فردی در این حوزه وارد نمیشود . بهزیستی قصد ندارد تا روند این عمل را به عقب بیندازد و یا این که چوب لای چرخ بعضا از دستگاه‌ها قرار دهد .

برخورد
تندگویان به احتمال فیلترینگ اینستاگرام: «موسسه فیلترینگ» گشوده کنیم
نائب رئیس امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با نفد از بیانات مطرح گردیده در مسئله فیلترینگ اینستاگرام گفت: با این اقدام تصمیم‌گیران فیلترینگ در میهن تقریبا هیچ ایرانی نمی باشد که گوشی تلفن همراه هوشمند داشته باشد ولی روی تلفن همراهش فیلترشکن نصب نکرده باشد و به عبارتی نسبتاً تمام یوزرها اهل ایران فضای مجازی یک فیلترشکن نیز دارا‌هستند .

محمدمهدی تندگویان در گفت‌ و گو با ایسنا با ابلاغ اینکه فیلترینگ در کشور، بارها در موضوع شبکه‌های اجتماعی از پاراگراف توئیتر تا تلگرام اعمال گردیده و در حالا حاضر نیز به اینستاگرام رسیده است، اظهارکرد: در قضیه فضای مجازی نیز «شورای فضای مجازی» و نیز سازمانهای نظارتی نظیر پلیس فتا و . . . تشکیل شده هست .
سوال اساسی ما این میباشد که درصورتی که این همگی نهاد برای در اختیار گرفتن داریم، میتوانیم با اشخاصی که ممکن است در فضای مجازی مرتکب تخلف شوند، بازخورد کنیم و قانون ها نیز به قدر کافی وجود دارااست پس چرا باید یک بستر را غربال کنیم؟
مذاکره
با فعالان بخش محرمانه برای استخدام مددجویان
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به تخصیص ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای وام ها اشتغالزایی مددجویان کمیته یاری در لایحه بودجه ۹۸ گفت: با ارتقاء سقف وام مددجویان از ۲۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان، برای پرداخت ۷۰۰۰ وام به ۳۵۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم که این رقم در لایحه دارایی سال آینده در حیث گرفته نشده می باشد .

به گزارش ایسنا، حجت الله عبدالملکی در نشست کمیته امداد با اشاره به این که محرومیت‌زدایی مهم‌ترین محور ساخت کسب درآمد برای مددجویان است،اظهارکرد: البته برای مستضعفین وخیم به کمک‌های نقدی و یاری معیشتی نیاز داریم البته مهم‌ترین برنامه کمیته یاری برای رفع محرومیت توجه به اشتغال مددجویان می باشد .

اعمال
جریمه ۲۴ درصدی سالیانه عدم پرداخت دلایل در انتظار تأیید مجلس
نائب رئیس مالی و اقتصادی شهرداری تهران از اعمال جریمه دو درصدی عدم پرداخت عارضه ها در لایحه درآمدهای استوار خبر اعطا کرد .

زریر نگین تاجی در گفت‌ و گو با ایسنا در موضوع سرنوشت لایحه درآمدهای استوار که در مجلس در حال بررسی است، گفت: احتمالا ظرف یک الی دو ماه آتی لایحه درآمدهای استوار در فرمان کار صحن مجلس قرار خواهد گرفت و ثبت می شود .

واکنش
استاندار تهران به شیوه توزیع سهم مالیات بر ارزش‌افزوده شهرداری‌ها در لایحه بودجه ۹۸
استاندار تهران درباره توزیع مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‌ها بوسیله شوراهای برنامه‌ریزی و توسعه و گسترش استان‌ها که در لایحه پیشنهادی دارایی ۹۸ آورده گردیده است، گفت: این مورد به‌صورت کارشناسی با نمایندگان مجلس نظارت خواهد شد .

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایسنا درباره چرایی واگذاری سهم شهرداری‌ها از محل مالیات بر قیمت افزوده به شورای برنامه‌ریزی استان در لایحه پیشنهادی دارایی ۹۸ اظهارکرد: این واگذاری هم تهدید میباشد و هم مجال . لذا می بایست بررسی شود که تا روز جاری که این قانون نبوده عملکرد شهرداری‌ها چه‌طور بوده هست و اجرای چنین رسمی چه مشکلاتی را در مسیر شهرداری‌های کشور تولید می‌کند .

گلایه
از عضو شورای شهر تهران به استدلال "توئیت‌هایش"
مدیریت کمیته سالم شورای شهر تهران در موضوع شکایت ستاد فرمان به پر اسم و رسم و نهی از منکر اصفهان از او توضیحاتی ارائه کرد .

ناهید خداکرمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پرونده شکایت از وی گفت: ستاد فرمان به پر اسم و رسم و نهی از منکر اصفهان به برهان محتوای برخی توییت‌ها و مصاحبه‌هایم از اینجانب شکایت کرده می باشد .

۲۸
درصد مساحت مرز و بوم سرگرم سیلاب‌های طولانی و شدید
مدیرکل محل کار کنترل سیلاب و آبخوان‌داری سازمان جنگل‌ها با بیان اینکه ۲۸ درصد مساحت کشور مبتلا سیلاب‌های طولانی و شدید است، گفت: یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون مترمکعب سیلاب در بارش‌های اخیر توسط فعالیت‌های آبخیز و آبخوان‌داری جمع‌آوری و ذخیره‌سازی شده است .

ابوالقاسم حسین‌پور در اذعان کرد و گو با ایسنا با اشاره به اینکه از سال ۱۳۳۰ تا پایان نیمه در آغاز سال ۱۳۹۷، ۶۹۹۶ مسئله سیل والا و کوچک در سرزمین صورت داده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۲۸۵ موضوع آن در ده سال ۹۰ اتفاق افتاده می باشد .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دی ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۲:۲۳ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)