مرجع اخبار رسمی مرجع اخبار رسمی .

مرجع اخبار رسمی

تهدید گوگل توسط ترامپ

پایشگر-ترامپ در تازه ترین حمله خود به رسانه ها، گوگل را تهدید کرد.

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری تحلیلی
 

پایشگر-ترامپ در تازه ترین حمله خود به رسانه ها، گوگل را تهدید کرد.
به گزارش پایشگر، دونالد ترامپ مدعی شد نتایج جستجوی گوگل برای “اخبار ترامپ”، تنها شامل گزارش های رسانه های اخبار جعلی است.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با ارسال پیامی در توئیتر نوشت:«نتایج جستجوی گوگل برای “اخبار ترامپ” فقط گزارش های رسانه خبری جعلی را نشان می دهد. به بیان دیگر، آنها گزارش ها را برای من و دیگران تغییر می دهند، طوری که تقریبا همه داستان ها و اخبار ناگوار است. رسانه جعلی «سی ان ان» برجسته است. رسانه های جمهوری خواه، محافظه کار یا منصف نیز از دور خارج می شوند. آیا این غیرقانونی نیست؟ ۹۶ درصد نتایج جستجوی “اخبار ترامپ” از رسانه های ملی گرای چپ است که این بسیار خطرناک است. گوگل و سایرین، صدای محافظه کاران را سرکوب و اخبار و اطلاعات خوب را پنهان می کنند. آنها هر آنچه را که می بینیم یا نمی توانیم ببینیم، کنترل می کنند. این اوضاع بسیار جدی است و به آن رسیدگی خواهد شد!»
پس از این پیام های توئیتری، ترامپ در دفتر کار خود نیز به این موضوع پرداخته و این بار توئیتر و فیسبوک را نیز متهم کرد. وی گفت: گوگل، توئیتر و فیسبوک در زمینی بسیار مشکلدار گام برمی دارند و باید خیلی مراقب باشند.
شرکت گوگل بلافاصله پس از مطرح شدن این ادعا از سوی ترامپ در بیانیه این اتهام ها را رد کرده و گفت که هیچ دستور کار سیاسی ندارد و نتایج این موتور جستجو در راستای هیچ ایدئولوژی سیاسی نیست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۱:۱۴ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)