مرجع اخبار رسمی مرجع اخبار رسمی .

مرجع اخبار رسمی

آغاز تغییرات در وزارت بهداشت/شرایط پذیرش بدون کنکور در نیم‌ترم بهمن

آغاز تغییرات در وزارت بهداشت/شرایط پذیرش بدون کنکور در نیم‌ترم بهمن
بسته اجتماعی

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


آغاز تغییر و تحولات در وزارت بهداشت، ‌بهره‌برداری از ۱۰۰ مرکز ترک الکل دولتی در بهمن‌ماه، نام‌گذاری خیابانی در منطقه ۳ به نام «شهدای سانچی»، تهیه گزارشی درباره «بوی نامطبوع» در کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران و... از جمله مهم‌ترین اخبار تحریریه اجتماعی ایسنا در ۱۶ دی ماه بودند.

به گزارش ایسنا، ‌ مهم‌ترین اخبار تحریریه اجتماعی ایسنا در شانزهم دی ماه در ادامه می‌آید که با کلیک بر روی آن‌ها می‌توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید:

بهره‌برداری از ۱۰۰ مرکز ترک الکل دولتی در بهمن

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت از بهره‌برداری از ۷۰ مرکز تشخیص زودهنگام سرطان و کلینیک‌های بیماری‌های غیرواگیر، ۱۰۰ کلینیک دیابت و ۱۰۰ مرکز ترک الکل در هفته ابتدایی بهمن خبر داد و گفت: ما اعتیاد به الکل را یک بیماری می‌دانیم و باید با آن مانند بیماری برخورد کنیم.

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو منصوب شد

با حکم سرپرست وزارت بهداشت، معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو منصوب شد.

درخواست سرپرست وزارت بهداشت از اعضای جدید هیات امناء صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران

سرپرست وزارت بهداشت در حکمی اعضای جدید هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران را منصوب کرد و از آنها خواست با پرهیز از تجارت‌گرایی و رقابت غیرعادلانه با بخش خصوصی، به منشور اخلاقی پایبند باشند.

درخواست بودجه‌ای رییس شورای عالی استان‌ها از رییس مجلس

رییس شورای عالی استان‌ها در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی نظرات و اصلاحات مد نظر شورای عالی استان‌ها را در خصوص بودجه سال ۱۳۹۸ کشور جهت اعمال در لایحه بودجه اعلام کرد.

تغییرنام چند خیابان / نام‌گذاری خیابانی در منطقه ۳ به نام «شهدای سانچی»

اعضای شورای شهر تهران نام هفت خیابان پایتخت را تغییر دادند.

تهیه گزارشی درباره «بوی نامطبوع» در کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران

رییس شورای شهر تهران درمورد منشا بوی نامطبوع روز چهارشنبه تهران گفت: مایل نیستم که درباره بو صحبت کنم؛ چرا که همه پراکنده در مورد آن صحبت کردند و حتی لطیفه و جک‌هایی ساخته شد و حرف‌هایمان نباید جکی شود.

حذف ردیف «بیمه اعتیاد» در لایحه بودجه ۹۸!

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از حذف ردیف بودجه بیمه اعتیاد در لایحه بودجه سال ۹۸ خبر داد و پیشنهاداتی را در این زمینه مطرح کرد.

تامین‌اجتماعی در ازای چک‌های «بابک زنجانی» هیچ‌ تعهدی به شرکت نفت ندارد

در پی موفقیت سازمان تامین اجتماعی در بازپس‌گیری چک‌های تحویل داده شده به بابک زنجانی در سال ۹۲ توسط مدیرعامل وقت سازمان تامین اجتماعی، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، این رخداد را تبریک گفتند.

امتحانات نهایی؛ ملاک پذیرش بدون کنکور/ شرایط پذیرش بدون کنکور در نیم‌ترم بهمن

رئیس مرکزسنجش آموزش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پذیرش بدون کنکور دانشجو در ۸۵ درصد کدرشته‌ محل‌های دانشگاهی گفت: ملاک و مبنای سوابق تحصیلی، امتحانات پایه نهایی دوازدهم است که معدل آن به دانشگاه‌های مجری پذیرش بدون آزمون اعلام خواهد شد.

خرید خدمات آموزشی؛ برنامه اصلاحی یا خصوصی سازی آموزش دانش‌آموزان؟

وورد طرح خرید خدمات آموزشی به لایحه بودجه سال ۹۸ و پیشنهاد تحت پوشش قرار گرفتن سالانه ۱۰ درصد دانش آموزان در آن، بار دیگر پس از پنج سال مورد توجه کارشناسان آموزش و پرورش قرار گرفته و موافقان و مخالفانی را به همراه داشته است.

اعتراض محیط زیست به رأی پرونده یوزپلنگ «قاچاق‌شده»

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست از تصمیم این سازمان برای اعتراض به رأی دادگاه پرونده «ایران» - ماده یوزپلنگ نجات یافته از دست قاچاقچیان - خبر داد و گفت: در مهلت قانونی تجدیدنظرخواهی می‌کنیم چون امکان بازگشت «ایران » به طبیعت وجود ندارد.

هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است

مدیر واحد مدل‌سازی وپیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بیشتر مناطق شهر تهران در روز جاری در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود و انتظار می رود به تدریج در طول روز از غلظت آلاینده های تجمع یافته کاسته گردد و شرایط بهبود یابد.

بازرسی ایمنی ۲۵۰۰ مدرسه و مهدکودک پایتخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از بازدید کارشناسان آتش نشانی از تجهیزات گرمایشی و امکانات ایمنی مدارس شهر تهران خبر داد.

کلاهبرداری در پوشش کمک به بیماران M.S

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری دو برادر که با کمک دو زن اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از شهروندان در پوشش کمک به انجمن حمایت از بیماران MS کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، پنج خبر پربازدید شانزدهم دی ماه تحریریه اجتماعی ایسنا (تا لحظه انتشار این گزارش) نیز در زیر می‌آید که با کلیک بر روی آنها می‌توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید:

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۸:۲۷ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)