مرجع اخبار رسمی مرجع اخبار رسمی .

مرجع اخبار رسمی

جنجال‌های یک شایعه دعوای پهلوانی در کشتی

 


هر تعدادی که فدراسیون کشتی به طور حتم از طلاق کشتی پهلوانی ضرروزیان نمی‌کند . نه صرفا خسارت نمی کند بلکه به شدت به نتیجه فدراسیون کشتی میباشد که این ورزش را واگذار نماید چراکه سالیانه هزینه میلیاردی برای برگزاری مسابقات پهلوانی انجام می‌گردد که با این احوال دارایی به طبع رییس بعدی فدراسیون کشتی می بایست شادمان شود که این بار سنگین از روی دوش آن برداشته می گردد البته آیا رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای تا به حالا از خودش سوال کرده که چه گونه می‌خواهد این توشه سنگین را به دوش بکشد؟ کمر این فدراسیون در این سال‌های اخیر بارها پایین توشه فشار سازمان این فدراسیون با همین مسابقات کم نیز خم شده، حالا چه گونه می‌خواهد کشتی پهلوانی را به آن طولانی تر کند؟ با این همگی گرانی و خلل ها ارز چه‌گونه این فدراسیون میتواند این هزینه‌ها را جبران کند؟ پهلوان کشتی سال جاری باید ۴۰ سکه جایزه بگیرد .

 مرجع اخبار رسمی

در سال‌های پیشین نیز از ۲۰ سکه استارت شده تا ۳۰ سکه و شرایط فعلی هم به ۴۰ سکه رسیده که تامین هزینه این سکه‌ها بخش متعددی از بودجه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی را به خودش اختصاص می دهد . فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای پس از آمدن مجتبی جوهری که در ظاهر در درحال حاضر ورود به جمع مدیران بازنشسته هم است، مدت ضعیفی را به روی خویش دیده میباشد .

 

تعطیلی
بسیاری از زورخانه‌های فعال در کشور، عدم برگزاری لیگ به چهره منظم، بیحرکتی بی‌سابقه در ورزش زورخانه‌ای و اکثری مشکل ها دیگر نشان از درحال حاضر و روز نه چندان مساعد رشته باستانی کشور‌ایران دارد اما در چنین وضعی چرا باید کشتی پهلوانی دوباره به این فدراسیون برگردد؟


طبق تفاهمنامه‌ای که امضا شده بود، باید در سال‌های اخیر در رده‌های اساس فدراسیون زورخانه‌ای مسابقات کشتی پهلوانی را برگزار می کرد . عالی است که الان جوهری گزارشی در این باره ارائه کند و بگوید که در این یک‌سری سال اخیر چه کارهایی را انجام داده است .

 

مهم‌ترین بخش نیروی انسانی هست و بایستی فدراسیون زورخانه‌ای نیروی انسانی به مقدار کافی در اختیار داشته باشد تا بتواند مسابقات خویش را برگزار کند .
اگر قرار است که آنگاه از رجوع کشتی پهلوانی به فدراسیون زورخانه‌ای، باز هم فدراسیون کشتی، کشتی‌گیر در اختیار این فدراسیون قرار دهد و یا این‌که در خط مش برگزاری مسابقات تالار به این فدراسیون دهد تا به آن‌ها امداد کند، پس چرا بایستی کشتی پهلوانی را از این تیم جدا کرد؟


اگر قرار می باشد که کشتی پهلوانی گشوده نیز به فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای برگردد خوب تر می‌باشد که وزارت ورزش و جوان ها خیلی خوب این موارد را تحلیل نماید و سپس تصمیم بگیرد تا ابعاد هیچ‌کس پشیمان نشود . نظارت همت فدراسیون بین‌المللی و فدراسیون ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی در سال‌های اخیر می تواند گویای بخش اعظمی از مسائل باشد .

 


برچسب: مرجع اخبار رسمی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۵۲:۵۴ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (1)