مرجع اخبار رسمی مرجع اخبار رسمی .

مرجع اخبار رسمی

ورود شرکتهای صنعت خرده فروشی و هواپیمایی به بورس تهران

پایشگر- معاون ناشران و اعضاء بورس تهران از پذیرش شرکت هایی از دو صنعت خرده فروشی و هواپیمایی خبر داد و گفت: برای صنعت خرده‌فروشی بررسی‌های لازم انجام شد که نکته جدیدی وجود نداشت.

پایگاه خبری تحلیلی

مرجع اخبار رسمی

به گزارش پایشگر به نقل از بورس پرس، روح ‌الله حسینی‌مقدم با بیان اینکه یکی از برنامه‌های توسعه‌ای سال جاری بورس تهران، پذیرش صنایع جدید است گفت: بر همین اساس، پس از پذیرش شرکت‌های تامین سرمایه و بورس، ورود صنایع دیگری مانند صنعت خرده فروشی و هواپیمایی نیز در دستور کار قرار گرفت. در همین راستا، پذیرش شرکت افق کوروش” از صنعت خرده‌فروشی و از جمله صنایع جدیدی است که با جامعه و مشتریان به شکل متفاوتی ارتباط دارد.

وی در خصوص پیش‌نیازهای ورود صنایع جدید توضیح داد: دستورالعمل پذیرش شرکت‌های بورسی عمومیت دارد. بنابراین هنگام ورود صنایع جدید به بورس، بررسی‌های لازم انجام می‌شود تا در صورت نیاز، قوانین اختصاصی جدید نیز تدوین شود.

این مقام مسئول ادامه داد: برای صنعت خرده‌فروشی نیز بررسی‌های لازم انجام شد که نکته جدیدی وجود نداشت. این درحالی است که تا روز عرضه فرصت تعامل با این شرکت وجود دارد و اگر نیاز باشد، بندهای جدید افزوده خواهد شد.

به گفته حسینی مقدم، بورس با شرکت دیگری از این صنعت درحال مذاکره است تا در صورت تمایل ، مذاکرات به صورت جدی‌تری انجام شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۳۷:۴۷ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)