مرجع اخبار رسمي مرجع اخبار رسمي .

مرجع اخبار رسمي

شركت يك ميليون نفر درجشنواره قرض الحسنه بانك آينده

خبار بانك و بيمه پايشگر-در پي برگزاري مراسم قرعه‌كشي چهارمين جشنواره حساب‌هاي پس‌انداز قرض‌الحسنه بانك آينده در مهرماه سال جاري، جوايز برندگان اين دوره از جشنواره، در روز ۲۴ دي ماه طي مراسمي ويژه اهدا شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر،در اين مراسم، ۲۰ كمك هزينه خريد واحد مسكوني هر يك به ارزش يك ميليارد ريال، ۱۵۰ دستگاه خودروي سواري پژو پارس سال، ۲۰۰ كمك هزينه خريد صنايع دستي پنج ميليون ريالي و ساير جوايز نقدي و غيرنقدي با حضور تعدادي از مشتريان، اعضاي هيأت مديره و جمعي از مديران و كاركنان بانك آينده و برندگان خيرانديش تهراني، به برندگان خوش شانس اهدا شد.

شايان ذكر است؛ طرح افتتاح حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز بانك آينده تا پايان شهريورماه سال‌جاري ادامه داشت و بيش از ۱.۱۰۰.۰۰۰ (يك ميليون و يكصد هزار) نفر از هم وطنان عزيز در آن مشاركت كردند. حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز موجود، در صورت حفظ و افزايـش موجودي خود، تا پايان شهريورماه ۱۳۹۸، در قرعه‌كشي سال بعد بانك آينده نيز، شركت داده مي‌شوند. اطلاعات و جزئيات پنجمين دوره قرعه‌كشي حساب‌هاي قرض الحسنه پس‌انداز بانك آينده نيز، بزودي اعلام خواهد شد. هم‌چنين، ميزان امتيازات متعلقه به صاحبان حساب‌ها بر اساس ميزان موجودي و زمان ماندگاري حساب در بانك، محاسبه خواهد شد.مرجع اخبار رسمي

بر اساس اعلام بانك آينده اين بانك در سال ۹۶ با اس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۲:۴۶ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

تهديد گوگل توسط ترامپ

پايشگر-ترامپ در تازه ترين حمله خود به رسانه ها، گوگل را تهديد كرد.

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري تحليلي
 

پايشگر-ترامپ در تازه ترين حمله خود به رسانه ها، گوگل را تهديد كرد.
به گزارش پايشگر، دونالد ترامپ مدعي شد نتايج جستجوي گوگل براي “اخبار ترامپ”، تنها شامل گزارش هاي رسانه هاي اخبار جعلي است.
دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريكا با ارسال پيامي در توئيتر نوشت:«نتايج جستجوي گوگل براي “اخبار ترامپ” فقط گزارش هاي رسانه خبري جعلي را نشان مي دهد. به بيان ديگر، آنها گزارش ها را براي من و ديگران تغيير مي دهند، طوري كه تقريبا همه داستان ها و اخبار ناگوار است. رسانه جعلي «سي ان ان» برجسته است. رسانه هاي جمهوري خواه، محافظه كار يا منصف نيز از دور خارج مي شوند. آيا اين غيرقانوني نيست؟ ۹۶ درصد نتايج جستجوي “اخبار ترامپ” از رسانه هاي ملي گراي چپ است كه اين بسيار خطرناك است. گوگل و سايرين، صداي محافظه كاران را سركوب و اخبار و اطلاعات خوب را پنهان مي كنند. آنها هر آنچه را كه مي بينيم يا نمي توانيم ببينيم، كنترل مي كنند. اين اوضاع بسيار جدي است و به آن رسيدگي خواهد شد!»
پس از اين پيام هاي توئيتري، ترامپ در دفتر كار خود نيز به اين موضوع پرداخته و اين بار توئيتر و فيسبوك را نيز متهم كرد. وي گفت: گوگل، توئيتر و فيسبوك در زميني بسيار مشكلدار گام برمي دارند و بايد خيلي مراقب باشند.
شركت گوگل بلافاصله پس از مطرح شدن اين ادعا از سوي ترامپ در بيانيه اين اتهام ها را رد كرده و گفت كه هيچ دستور كار سياسي ندارد و نتايج اين موتور جستجو در راستاي هيچ ايدئولوژي سياسي نيست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۱:۱۴ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

آموزش و پرورش در آستانه خصوصي شدن


اخبار اجتماعي پايشگر-با وجود انتقادات مبني بر خصوص سازي مدارس بودجه ۹۸ و رويكرد آن نشان از چراغ سبز دولت به مدارس خصوصي دارد.
 

آموزش و پرورش در آستانه خصوصي شدن
اخبار اجتماعي پايشگر-با وجود انتقادات مبني بر خصوص سازي مدارس بودجه ۹۸ و رويكرد آن نشان از چراغ سبز دولت به مدارس خصوصي دارد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر، «براي هر دانش‌آموزي به طور متوسط ۴ ميليون تومان از خزانه مردم و بيت‌المال هزينه مي‌كنيم، گفت: البته به طور متوسط، در حالي كه اگر دولت بخواهد اين خدمت را از مردم بخرد و مردم خودشان اين كار را انجام دهند، حداكثر يك ميليون تومان مي‌شود كه ۴ برابر از پول بيت‌المال براي يك دانش‌آموز هزينه مي‌كنيم در حالي كه مي‌توانيم اين را ارزان كنيم.» اين‌ها اظهارات حسن روحاني رئيس جمهوري رنگ و بوي خصوصي سازي آموزش و پرورش را شدت بخشيد و نظرات موافق و مخالف بسياري را در پي داشت.

در برنامه ششم توسعه و برنامه‌هاي ساليانه كشور واگذاري بخشي از آموزش و پرورش، بزرگترين وزارتخانه كشور به جهت جمعيت ذينفعان، مطرح مي‌شود، موضوعي كه جداي از مخالفان و موافقان آن نيازمند نظارتي قوي است تا از مسير اصلي ماموريت‌هاي آموزش و پرورش منحرف نشود و در عين حال شان و جايگاه جامعه فرهنگي هم رعايت شود.

طي يكسال اخير خصوصي‌سازي و خريد خدمات در آموزش و پرورش پررنگ‌تر شده است البته قرار بر اين بود تا در اين مدت ساماندهي هم براي اوضاع وجود داشته باشد تا نواقص اجراي آن همچون بي سر و ساماني اوضاع معلمان بهبود يابد، اما اين طرح نه تنها ساماني پيدا نكرده است بلكه اوضاع سخت‌تر از قبل طي مي‌شود.

كيفيت؛ گمشده نظام آموزشي در پر كردن كلاس‌هاي درس
طرح خريد خدمات آموزشي كه پنج سال از اجراي آن مي‌گذرد و قرار بود تا از امسال با تخصيص رديف اعتباري ويژه ساماندهي شود، همچنان بلاتكليف است و به اذعان معلمان اين طرح نه تنها امسال قراداد و حقوق آن‌ها به روز نشده است بلكه همچنان بلاتكليفي وجود دارد و بدون قرارداد فعاليت مي‌كنند.

اين شرايط در حالي مطرح مي‌شود كه از سال گذشته علي الهيار تركمن معاون توسعه، مديريت و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش گفته بود كه در بودجه سال ۹۷ با حمايت دولت اعتبار ويژه‌اي در قالب رديفي مستقل براي معلمان خريد خدمات آموزشي در نظر گرفته خواهد شد تا پرداخت حقوق معلمان با مشكل مواجه نشود.

اين طرح به گفته مجتبي زيني وند رئيس سازمان مدارس و مراكز غيردولتي در مناطق محروم موفقيت آميز بوده است و امسال ۱۰ هزار معلم خريد خدمات آموزشي در هزار مدرسه كشور تعداد ۲۰۰ هزار دانش‌آموز را آموزش مي‌دهند.

اين آموزش‌ها در حالي براي دانش آموزان مناطق محروم پيش مي‌رود كه معلمان متضرر اصلي هستند و همچنان با وعده‌هايي كه جامه عمل نمي‌پوشند و نگران از آينده، تدريس مي‌كنند حال بماند كه در اين روش كيفيت آموزشي كجاي طرح قرار دارد و آيا با وجود چنين دغدغه‌هايي امكان آموزش و پرورش با كيفيت به دانش آموز  وجود دارد يا خير؟

آموزش و پرورش در چند قدمي خصوصي شدن؟
با وجود كمبود‌هاي طرح خريد خدمات آموزشي، رئيس جمهوري گفت: امسال در بودجه اين پيشنهاد را ارايه كرديم كه سال آينده حداقل ۱۰ درصد به صورت خريد خدمت باشد و اين مي‌تواند بعدا نيز با تصويب نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ادامه پيدا كند.

حجت اله بنيادي كارشناس آموزش و پرورش   اظهار كرد: اجراي طرح خريد خدمات در آموزش و پرورش (به جز در مواقع اضطراري و كمبود شديد معلم) نه تنها كاهش هزينه‌اي براي كشور نخواهد داشت، بلكه در بلندمدت به شدت هزينه‌هاي كشور را افزايش مي‌دهد.

وي ادامه داد: طرح خريد خدمات آموزشي، هيچگونه تناسبي با اقتضائات و ماهيت كار تعليم و تربيت ندارد و در تعارض آشكار با مباني، اهداف و رويكرد‌هاي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش است؛ شرح بودجه سال ۱۳۹۸ آموزش و پرورش نشانگر آن است كه بودجه ۹۸ نه تنها از اهداف اسناد بالادستي آموزش و پرورش تبعيت نمي‌كند، بلكه خود يك رويكرد و راهبرد‌هاي جديدي را براي نظام تعليم و تربيت تعريف كرده است.

بنيادي با اشاره به اينكه گفته نوبخت مبني بر اينكه استفاده از طرح خريدخدمات آموزشي براي كاهش هزينه هاي دولت است، گفت: در هيچ يك از پيوست هاي بودجه  و قانون برنامه ششم  مجوز و استدلالي براي اولويت داشتن طرح خريد خدمات وجود ندارد.

مرجع اخبار رسمي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۵۴:۳۴ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

ورود شركتهاي صنعت خرده فروشي و هواپيمايي به بورس تهران

پايشگر- معاون ناشران و اعضاء بورس تهران از پذيرش شركت هايي از دو صنعت خرده فروشي و هواپيمايي خبر داد و گفت: براي صنعت خرده‌فروشي بررسي‌هاي لازم انجام شد كه نكته جديدي وجود نداشت.

پايگاه خبري تحليلي

مرجع اخبار رسمي

به گزارش پايشگر به نقل از بورس پرس، روح ‌الله حسيني‌مقدم با بيان اينكه يكي از برنامه‌هاي توسعه‌اي سال جاري بورس تهران، پذيرش صنايع جديد است گفت: بر همين اساس، پس از پذيرش شركت‌هاي تامين سرمايه و بورس، ورود صنايع ديگري مانند صنعت خرده فروشي و هواپيمايي نيز در دستور كار قرار گرفت. در همين راستا، پذيرش شركت افق كوروش” از صنعت خرده‌فروشي و از جمله صنايع جديدي است كه با جامعه و مشتريان به شكل متفاوتي ارتباط دارد.

وي در خصوص پيش‌نيازهاي ورود صنايع جديد توضيح داد: دستورالعمل پذيرش شركت‌هاي بورسي عموميت دارد. بنابراين هنگام ورود صنايع جديد به بورس، بررسي‌هاي لازم انجام مي‌شود تا در صورت نياز، قوانين اختصاصي جديد نيز تدوين شود.

اين مقام مسئول ادامه داد: براي صنعت خرده‌فروشي نيز بررسي‌هاي لازم انجام شد كه نكته جديدي وجود نداشت. اين درحالي است كه تا روز عرضه فرصت تعامل با اين شركت وجود دارد و اگر نياز باشد، بندهاي جديد افزوده خواهد شد.

به گفته حسيني مقدم، بورس با شركت ديگري از اين صنعت درحال مذاكره است تا در صورت تمايل ، مذاكرات به صورت جدي‌تري انجام شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۳۷:۴۷ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

مريم كاظمي ساعت هشت در كشتي

اخبار فرهنگي هنري پايشگر-مريم كاظمي نمايش «ساعت هشت در كشتي» را كارگرداني مي‌كند.
 

مريم كاظمي ساعت هشت در كشتي
اخبار فرهنگي هنري پايشگر-مريم كاظمي نمايش «ساعت هشت در كشتي» را كارگرداني مي‌كند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر، مريم كاظمي سرپرست و كارگردان گروه تئاتر مستقل، نمايش «ساعت هشت در كشتي» را براي گروه سني كودك و نوجوان كارگرداني مي كند.

«ساعت هشت در كشتي» عنوان نمايشنامه اي نوشته آلريچ هاب است كه هينار پيلر آن را از زبان آلماني به انگليسي برگردانده و ترجمه آن به زبان فارسي را حسين فدايي حسين انجام داده است.

در اين نمايش كه مريم كاظمي آن را كارگرداني مي كند هنرمنداني همچون حسين محب اهري، علي فروتن، حميد گلي، مهراد زماني و حسن همتي ايفاي نقش مي كنند.

ساخت موسيقي اين نمايش را فريد نوايي بر عهده دارد.

طراحي صحنه اين كار را سينا ييلاق بيگي، طراحي لباس توسط مژكان عيوضي، طراحي و ساخت عروسك هاي نمايشي توسط سهيلا باجلان و طراحي پوستر و بروشور آن توسط پريسا فلاح زاده انجام مي شود.

در گروه كارگرداني سعيده دادگر و شقايق اصلاني همكاري دارند. مهراد زماني دستيار اول كارگردان و برنامه ريز، جواد اعرابي نيز مدير اجرايي اين پروژه نمايشي است.

مرجع اخبار رسمي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۷:۴۳ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

جنجال‌هاي يك شايعه دعواي پهلواني در كشتي

 


هر تعدادي كه فدراسيون كشتي به طور حتم از طلاق كشتي پهلواني ضرروزيان نمي‌كند . نه صرفا خسارت نمي كند بلكه به شدت به نتيجه فدراسيون كشتي ميباشد كه اين ورزش را واگذار نمايد چراكه ساليانه هزينه ميلياردي براي برگزاري مسابقات پهلواني انجام مي‌گردد كه با اين احوال دارايي به طبع رييس بعدي فدراسيون كشتي مي بايست شادمان شود كه اين بار سنگين از روي دوش آن برداشته مي گردد البته آيا رييس فدراسيون ورزش‌هاي زورخانه‌اي تا به حالا از خودش سوال كرده كه چه گونه مي‌خواهد اين توشه سنگين را به دوش بكشد؟ كمر اين فدراسيون در اين سال‌هاي اخير بارها پايين توشه فشار سازمان اين فدراسيون با همين مسابقات كم نيز خم شده، حالا چه گونه مي‌خواهد كشتي پهلواني را به آن طولاني تر كند؟ با اين همگي گراني و خلل ها ارز چه‌گونه اين فدراسيون ميتواند اين هزينه‌ها را جبران كند؟ پهلوان كشتي سال جاري بايد ۴۰ سكه جايزه بگيرد .

 مرجع اخبار رسمي

در سال‌هاي پيشين نيز از ۲۰ سكه استارت شده تا ۳۰ سكه و شرايط فعلي هم به ۴۰ سكه رسيده كه تامين هزينه اين سكه‌ها بخش متعددي از بودجه فدراسيون ورزش‌هاي زورخانه‌اي و پهلواني را به خودش اختصاص مي دهد . فدراسيون ورزش‌هاي زورخانه‌اي پس از آمدن مجتبي جوهري كه در ظاهر در درحال حاضر ورود به جمع مديران بازنشسته هم است، مدت ضعيفي را به روي خويش ديده ميباشد .

 

تعطيلي
بسياري از زورخانه‌هاي فعال در كشور، عدم برگزاري ليگ به چهره منظم، بيحركتي بي‌سابقه در ورزش زورخانه‌اي و اكثري مشكل ها ديگر نشان از درحال حاضر و روز نه چندان مساعد رشته باستاني كشور‌ايران دارد اما در چنين وضعي چرا بايد كشتي پهلواني دوباره به اين فدراسيون برگردد؟


طبق تفاهمنامه‌اي كه امضا شده بود، بايد در سال‌هاي اخير در رده‌هاي اساس فدراسيون زورخانه‌اي مسابقات كشتي پهلواني را برگزار مي كرد . عالي است كه الان جوهري گزارشي در اين باره ارائه كند و بگويد كه در اين يك‌سري سال اخير چه كارهايي را انجام داده است .

 

مهم‌ترين بخش نيروي انساني هست و بايستي فدراسيون زورخانه‌اي نيروي انساني به مقدار كافي در اختيار داشته باشد تا بتواند مسابقات خويش را برگزار كند .
اگر قرار است كه آنگاه از رجوع كشتي پهلواني به فدراسيون زورخانه‌اي، باز هم فدراسيون كشتي، كشتي‌گير در اختيار اين فدراسيون قرار دهد و يا اين‌كه در خط مش برگزاري مسابقات تالار به اين فدراسيون دهد تا به آن‌ها امداد كند، پس چرا بايستي كشتي پهلواني را از اين تيم جدا كرد؟


اگر قرار مي باشد كه كشتي پهلواني گشوده نيز به فدراسيون ورزش‌هاي زورخانه‌اي برگردد خوب تر مي‌باشد كه وزارت ورزش و جوان ها خيلي خوب اين موارد را تحليل نمايد و سپس تصميم بگيرد تا ابعاد هيچ‌كس پشيمان نشود . نظارت همت فدراسيون بين‌المللي و فدراسيون ملي ورزش‌هاي زورخانه‌اي و پهلواني در سال‌هاي اخير مي تواند گوياي بخش اعظمي از مسائل باشد .

 


برچسب: مرجع اخبار رسمي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۵۲:۵۴ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (1)

در مسئله بيمه‌نامه فرد ثالث و بدنه اتومبيل

در
مسئله بيمه‌نامه فرد ثالث و بدنه اتومبيل را بخش اعظم بدانيم خودروها و وسايل نقليه بخش مهمي از زندگي ما را تشكيل مي‌دهند و براي جبران رويدادها احتمالي ضروري است كه اطلاعاتي در مسئله طريق بيمه كردن آنها، و قانون ها مربوطه داشته باشيم كه در اين مطلب به اختصار توضيح داده مي گردد .
به گزارش ايسنا، بنابر اعلام بيمه توسعه و گسترش فردا، افرادي كه در يك جامعه زندگي مي‌نمايند بايستي تابع مقررات و ضوابط نظامات آن جامعه بوده و عملي خلاف ضوابط موضوعه انجام ندهند . حال چنانچه فردي چه از روي عمد و چه به علت بي‌احتياطي و غفلت مرتكب عملي خلاف قانون و قانون ها حاكم شود، مسئول بوده و مجازات خواهد شد و در صورتي كه فعاليت آن ها موجب لطمه جاني يا اين كه مالي به ديگري شود، موظف هستند ضرر وارده را جبران نمايد . به اين ترتيب براي يك شخص خاطي دو گونه مسئوليت ممكن است وجود داشته باشد يك عدد مسئوليت جزايي و ديگري مسئوليت دولتي .

مرجع اخبار رسمي

مسئوليت جزايي هنگامي به وقوع پيوستن پيدا مي نمايد كه شخصي به علت كار خلافي كه انجام داده بايستي مجازات شود كه اين مجازات ممكن هست از نوع حبس، تبعيد و يا اين كه پرداخت مبلغ به تيتر جريمه باشد . مسئوليت جزايي قابل بيمه كردن نمي‌باشد در واقع بيمه مسئوليت جزايي مغاير ضوابط و نظامات يك جامعه مي باشد اشخاص يك جامعه حق به كار گيري از پوشش بيمه براي مجازات‌هايي كه به سبب ساز نقض مقررات بايد متحمل شوند ندارند ولو اين‌كه فعاليت خلاف آن‌ها عمدي نباشد .

مسئوليت مدني هنگامي مصداق پيدا مي‌نمايد كه فردي مكلف به جبران زياني شود كه به ديگري وارد كرده است مثلاً صاحب يك ماشين موظف ميباشد چنانچه به علت برخورد ماشين او به افراد ثالث و يا به اتومبيل يا اين كه شئ ديگر، خسارتي به طرف پيش‌روي وارد شده باشد، در صورتي كه قانوناً مسئول باشد بايد ضرر آن فرد را جبران كند . واضح مي باشد يك شخص ممكن مي باشد به علت عملي كه مرتكب شده هم مسئوليت جزايي داشته باشد و نيز مسئوليت مدني . مسئوليت مدني قابل بيمه كردن مي‌باشد كه اين بيمه در چارچوب شرايط و قوانين خويش انجام مي‌گيرد .

در مرزوبوم ما بيمه فرد ثالث اتومبيل وضعيت ناخواسته و بيمه بدنه موقعيت از روي اراده دارااست .

در بيمه اتومبيل، وسيله نقليه عبارت است از هر جور وسيله نقليه موتوري زميني و شهري و ميان شهري اتومبيل، وانت، كاميونت، كاميون، تريلي، اتوبوس، موتورسيكلت و يا اين كه هر دسته وسيله نقليه ديگري كه با نيروي محركه موتور حركت مي كند .

بيمه‌گر، كمپاني بيمه‌اي مي‌باشد كه خصوصيات آن در اين بيمه‌نامه درج مي گردد و در ازاي دريافت حق بيمه، جبران ضرروزيان احتمالي را طبق حالت بيمه‌نامه به عهده مي گيرد .

بيمه‌گذار، شخص واقعي يا حقوقي است كه صاحب زمينه بيمه مي‌باشد يا اين كه به يكي از عناوين قانوني، نمايندگي صاحب يا اين كه ذينفع را داشته يا اين كه مسئوليت حفظ مورد بيمه را از طرف صاحب داراست و قرارداد بيمه را با بيمه‌گر انعقاد مي‌نمايد و با مسئوليت پرداخت حق بيمه آن است .

انواع
پوشش‌هاي بيمه‌اي براي وسائط نقليه موتوري زميني
پوشش بيمه‌اي بدنه: در بيمه خودرو گهگاه تعهد بيمه‌گر، جبران ضرر وارد به خود وسيله نقليه بيمه‌شده هست . به عبارت ديگر بيمه گر با بيمه نمودن وسيله نقليه تعهد مينمايد چنانچه به علت هر يك از رويدادها مشمول بيمه خسارتي به وسيله نقليه وارد شده و يا كلاً از در ميان برود ضرر وارده را جبران كند . اين پوشش بيمه‌اي به بيمه بدنه خودرو داراي اسم و رسم گرديده مي‌باشد .

پوشش بيمه‌اي مسئوليت مدني: چنانچه بيمه گر تعهد نمايد كه اگر اتومبيل بيمه‌شده موجب پيدايش ضرروزيان اعم از جاني يا مالي به افراد ديگري غير از بيمه‌گذار گردد و بيمه‌گذار يا راننده مسؤل جبران خسارت وارده باشد، ضرر وارده را پرداخت نمايد اين گونه بيمه را بيمه مسئوليت مي‌نامند كه اصطلاحاً به بيمه شخص ثالث ماشين مشهور شده مي‌باشد .

اكنون با اعتنا به پوشش‌هاي بيمه‌اي ياد شده بيمه ماشين را در دو بخش بيمه شخص ثالث و رويدادها راننده در اين نوشته و بيمه بدنه خودرو در متن بعدي قضيه آناليز قرارمي گيرد .


برچسب: مرجع اخبار رسمي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۴:۰۱ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

رئيس اداره سرمايه انساني

خبر‌ها اجتماعي پايشگر-رئيس اداره سرمايه انساني ستاد كل نيرو‌هاي مسلح در رابطه خريد غير نقد سرويس سربازي توضيحاتي بخشيد و اعلام كرد كه خريد سرويس سربازي غير نقد شد .

مرجع اخبار رسمي
خريد
خدمت سربازي چكي شد خبر ها اجتماعي پايشگر-رئيس اداره سرمايه انساني ستاد كل نيرو‌هاي مسلح درباره خريد غير نقد خدمت سربازي توضيحاتي اعطا كرد و اعلام كرد كه خريد سرويس سربازي اقساطي شد .

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر،سردار موسي كمالي مديريت اداره سرمايه انساني ستاد كل نيرو‌هاي داراي سلاح در رابطه با اجراي طرح جريمه ريالي سربازان تا نقطه پايان اين سال اظهار كرد: مشمولاني كه تا نقطه پايان اين سال ۸ سال غايب بودن يا بخش اعظم از آن داشته باشند، فقط تا پايان اسفند امسال ميتوانند از اين وام ها استعمال كنند و با پرداخت جريمه ريالي از انجام سرويس سربازي معاف شوند .

مديريت سازمان سرمايه انساني ستاد كل نيرو‌هاي داراي اسلحه افزود: به زودي براي مشمولان اين قابليت و امكان آماده خواهد شد كه به فيس از دم قسط و تا انتهاي سال ۹۸ جريمه ريالي خود را پرداخت كنند و بتوانند از طرح استعمال كنند .

وي تصريح كرد: جزئيات اين طرح به‌زودي اعلام خواهد شد .


برچسب: مرجع اخبار رسمي، پايشگر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۳:۳۷ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

خودكشي يك دانش آموز با قرص ترامادول

خودكشي يك دانش آموز با قرص ترامادول
اخبار حوادث پايشگر– ساعت ۶ بعد از ظهر چهارشنبه گذشته مرد جواني به كلانتري ۱۲۸ تهران نو رفت و از ناپديد شدن پسر ۱۷ ساله‌اش به‌نام شهاب خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر ، پدر شهاب در تشريح ماجرا گفت: پسرم دانش‌آموز سال دوم دبيرستان بود. حدود ساعت ۱۱ صبح با همسرم تماس گرفت و گفت كه او و يكي از دوستانش به‌نام آرش با معلمشان بحث و مدرسه را ترك كرده‌اند. بعد به مادرش گفت كه براي بازي رايانه‌اي به يك مركز بازي رفته و از آنجا به خانه مي‌رود. اما در آخرين تماس‌هايش گفت كه شارژ تلفن همراهش تمام شده است. هر چه همسرم منتظر ماند شهاب به خانه بر نگشت.

پدر شهاب گفت: آن روز تا ساعت ۶ عصر منتظر مانديم اما چون شهاب تلفنش را جواب نمي‌داد نگران شدم و موضوع را به پليس خبر داديم. از طرفي مدام با پدر آرش در تماس بودم اما او خيلي خونسرد مي‌گفت اصلاً موضوع مهمي نيست و پسرم قبل از اين هم چندين بار خانه را ترك كرده بود. پدر آرش از اينكه حتي براي پسرش اتفاقي هم بيفتد ابراز نگراني نمي‌كرد. شهاب تنها پسرم و رفيقم بود. كشتي گير و فوتباليست بود. او هميشه احترام زيادي براي من و مادرش قائل بود. اما آرش از نظر من و خانواده‌ام پسر موجهي نبود به همين خاطر بارها از پسرم خواسته بودم با او ارتباط نداشته باشد.

او ادامه داد: وقتي از پسرم خبري نشد به مدرسه رفتم و آنجا بود كه فهميدم ماجرا چيز ديگري بوده، روز چهارشنبه ۲۱ آذر آرش مقابل مدرسه پسرم را ديده و به او گفته با پدرش بر سر خريد موتورسيكلت دعوايش شده و از خانه فرار كرده است. او از پسرم مي‌خواهد آن روز به مدرسه نروند و با هم باشند. پسر من هم آن روز اصلاً مدرسه نمي‌رود و براي اينكه همسرم نگران نشود به او مي‌گويد كه با معلمشان بحث كرده در صورتي كه اصلاً آن روز به مدرسه نرفته بودند.

جسدي داخل پارك

با شكايت مرد جوان، تحقيقات از سوي مأموران پليس آغاز شد. درحالي كه بررسي‌ها در اين خصوص ادامه داشت رهگذران يكي از بوستان‌هاي تهرانپارس با پليس تماس گرفته و از كشف جسد پسر جواني خبر دادند.بدين ترتيب مأموران كلانتري در تماس با بازپرس كشيك قتل موضوع را اعلام كردند و براي بررسي ماجرا راهي محل شدند. به دستور بازپرس شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران جسد براي مشخص شدن هويت و علت مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد.

سرنوشت مبهم

در ادامه تحقيقات از آنجايي كه از زمان مرگ بيش از ۲۴ ساعت مي‌گذشت واز سويي مشخصات جسد پيدا شده با شهاب شباهت زيادي داشت اين احتمال مطرح شد كه جسد متعلق به پسر نوجوان باشد. بدين ترتيب با شناسايي جسد از سوي پدر شهاب راز ناپديد شدن پسر ۱۷ ساله برملا شد. اين درحالي بود كه سرنوشت دوست شهاب به‌نام آرش همچنان نامعلوم بود. اما در بررسي‌هاي صورت گرفته از خانواده وي مشخص شد كه آرش چهارشنبه شب درحالي كه حال مساعدي نداشته با خانواده‌اش تماس گرفته و از آنها كمك خواسته است.

به‌دنبال اين تماس پدر آرش او را به بيمارستان منتقل كرده و پسر نوجوان تحت مراقبت‌هاي ويژه قرار گرفته است. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد كه دو پسر نوجوان قرص ترامادول مصرف كرده و از هوش رفته بودند اما پس از مدتي آرش به هوش آمده و به سختي با پدرش تماس گرفته و توسط او به مركز درماني منتقل شده است.
پدر شهاب در ادامه گفت: من چندين بار به آرش گفتم كه دست از سر پسرم بردارد، اما او گوشش به اين حرف‌ها بدهكار نبود. با اينكه فاصله خانه‌مان زياد بود ولي بازهم مدام به سراغ پسرم مي‌آمد.
من از آرش و پدرش شكايت دارم چون چهارشنبه شب كه پدر آرش او را پيدا كرد بايد به من خبر مي‌داد. اما آنها حدود ساعت ۱۰ و نيم صبح روز پنجشنبه ۲۲ آذر با همسرم تماس گرفته و گفته‌اند كه آرش پيدا شده و پسرم نيز در همان حوالي بي‌هوش افتاده است. آنها اگر همان موقع به من مي‌گفتند پسرم را پيدا مي‌كردم. از طرفي گوشي تلفن همراه، مدارك و وسايل مدرسه پسرم به سرقت رفته و سر پسرم شكسته بود و لب و دهانش ورم كرده بود. اين احتمال را مي‌دهم كه براي او حادثه‌اي رخ داده باشد.
او ادامه داد: پسري به‌نام طاهر دوست مشترك آرش و پسرم است كه آنها روز حادثه به سراغ او مي‌روند. طاهر براي آنها قرص ترامادول تهيه مي‌كند و شب حادثه نيز طبق تحقيقات اوليه پسرم و آرش قرص ترامادول مصرف كرده‌اند. او گفت كه آرش براي او صدايي فرستاده كه در صدا مي‌گويد مي‌خواهيم خودكشي كنيم.
در حال حاضر پرونده براي رسيدگي به شعبه ششم بازپرسي دادسراي جنايي به رياست بازپرس مدير روستا فرستاده شد.مرجع اخبار رسمي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۶:۵۳ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)

هند خريد نفت از ايران را به طور كامل متوقف نخواهد كرد

پايشگر- يك مقام ارشد دولت هند گفت، اين كشور خريد نفت از ايران را به طور كامل متوقف نخواهد كرد و استراتژي خود در خصوص خريد نفت از تهران را پس از ديدار با مقامات ارشد آمريكايي در هفته آينده نهايي خواهد كرد.

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري تحليلي

به گزارش پايشگر به نقل از ايبنا، قرار است روز ۶ سپتامبر، وزراي امور خارجه و دفاع آمريكا با همتايان هندي خود ديدار و گفت وگو كنند.

يك مقام هندي مطلع از سياست خريد نفت هند كه نخواست نامش فاش شود گفت: «قطعا ما قصد نداريم خريد نفت از ايران را به صفر برسانيم. »

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا سياست خريد نفت هند از ايران پس از مذاكره ۲ هفته آينده با مقامات آمريكايي روشن خواهد شد گفت: «بله. اين بالاترين سطح ديداري است كه ما با آمريكا خواهيم داشت. »

آمريكا از تمام كشورهاي جهان خواسته تا خريد نفت از ايران را به صفر برسانند. هند، مهمترين مشتري نفت ايران پس از چين، تاكنون تصميمي در مورد ميزان كاهش خريد نفت از ايران اتخاذ نكرده و همچنان به دنبال معاف شدن از تحريم هاي آمريكاست.

هند قبلا از پالايشگاه هايش خواسته تا خود را براي كاهش شديد خريد نفت از تهران از ماه نوامبر آماده كنند.

دهلي نو تاكنون تعهد خود نسبت به تبعيت كامل از تحريم هاي جديد آمريكا عليه ايران را اعلام نكرده، اما آماده است تا براي حذف نشدن از سيستم مالي آمريكا خريد نفت از تهران را كاهش دهد.

در جريان دور قبلي تحريم ها، هند يكي از معدود كشورهايي بود كه خريد نفت از ايران را ادامه داد، هرچند كه به دليل تحريم هاي كشتيراني، بيمه و بانكي ناگزير به كاهش خريد نفت از اين كشور شد.

 
 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري تحليلي


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۱:۲۵ توسط:پايشگر موضوع: نظرات (0)